DIJOUS 7 DE DESEMBRE DEL 2006
Tema del dia: Els especialistes de l'FNAC el Triangle ens parlen de les càmeres de video amb disc dur.
ACTUALITAT
Els videjocs no tornen els nens violents. És l'entorn.
L'escriptora i professora de la universitat brasilera de Bahia Linn Gamma Alves ha destacat avui la importància d'involucrar els pares i educadors en l'ensenyament dels fills i ha subratllat que els videojocs violents no són els que tornen agressius els nens, sinó que la família i l'entorn "són els que determinen" si aquesta violència ficcional pot ser portada a la vida real.
En una ponència sobre la violència associada als videojocs en la II Trobada Internacional sobre Educació Audiovisual, Gamma Alves ha subratllat que, al contrari del que es pensa habitualment, la majoria dels usuaris de videojocs ronden els trenta anys i els usen com a "catarsi de la violència que es transmet en la vida real". En aquest sentit, ha destacat el potencial pedagògic dels videojocs perquè, segons ha apuntat, fomenten els sentiments de pertinença a un grup i permeten desenvolupar capacitats de memòria, creativitat, atenció i habilitat per planificar.
"Aquestes aptituds han de ser conegudes per pares i educadors per rendibilitzar el seu potencial a nivell educatiu i per prevenir que un nen confongui la realitat virtual amb el món real", ha apuntat.
Finalment, ha advertit del perill que els mitjans "facin estètica i converteixin en espectacle" la violència fins al punt de fer-la "bonica". Gamma Alves va basar les seves conclusions en un estudi de camp efectuat entre els anys 2000 i 2004 a Brasil.
48 hores per l'arribada de la WII.
D'aquí a dos dies, dissabte que ve es posa a la venda a Catalunya la NINTENDO WII,la nova conssola de sobretaula de Nintendo. És l'aposta ara de Nintendo per ampliar el mercat i afegir noves persones als jocs. A diferència de la XBOX i la PLAYSTATION, Nintendo no es vol convertir amb la Wii en un aparell multimèdia sinó que es limita a divertir. La Nintendo Wii no admet pel·lícules en DVD i és compatible amb tots els jocs de la GameCube. El més cridaner és el nou comandament que fa més fàcil jugar. EL comandament sense fils transmet per exemple l'efecte que se li vol donar a una pilota o clavar l'espasa en algun lloc.
Vénen que per jugar a la Nintedo WII no al el manual d'instruccions i pot jugar-hi tothom. No cal ser un especialista en videojocs.
Tendència. Pàgines web per posar ordre a casa.
Un reportatge a La Vanguardia feia evident aquesta tendència. Neix la figura de l'organitzador professional. Cada vegada comprem més i comprem coses que no ens fan falta per omplir un buit emocional i aleshores ens trobem en el problema de fer-ho encavir a la llar.
Aquests són els enllaços que ens poden ajudar.
- ‘Messies Anonymous’ (desordenats anònims). És un punt de trobada, debat i des d’on Sandra Felton (ex-desordenada) dóna consells per els afectats per l’obsessió de no llençar res i no trobar temps per pensar on ho guarda. Clica AQUÍ per accedir-hi.
- FLY LADY. Té 350.000 socis que reben cada dia un consell per lluitar contra el caos en la seva llar. Clica AQUÍ per fer-hi una visita.
Envia el teu nom a Mart
Al 2007 la Societat Planetària té previst d’enviar al planeta Mart un DVD amb el nom de tots els internautes que vulguin participar d’aquesta iniciativa. El DVD anirà adossat a la coberta de la nau Phoenix Lander, de la NASA, que prendrà terra (més aviat Mart) a 70º latitud nord, just al àrtic marcià, una zona encara no explorada. Allí prendrà mostres del gel i terra per analitzar.
La data límit per a incloure el nostre nom és l’1 de febrer de 2007, tot i que la nau no prendrà rumb a Mart fins al març de 2007 i no arribarà al planeta vermell fins al maig de 2008. Tothom que vulgui pot escriure el seu nom i els dels seus amics o familiars en aquest DVD. Només cal accedir a la web de la Societat Planetària. En fer-ho, es podrà descarregar un certificat que acrediti la nostra “missió”.
Accedeix a la web que ofereix el servei clicant AQUÍ.
DE QUÈ PARLA LA XARXA?
Un video de RONALDINHO està entre els 10 més vistos a la història del YouTube.
Són tres minuts en què el jugador es proba uneS BOTES Nike i fa de les seves.
El video el va penjar Nike amb Jogo TV ara fa un any. Es diu GOLD TO TOUCH. És un anunci del seu patrocinador.
El video més vist a Youtube de tots els temps, ja ho haviem dit, és el d'EVOLUTION OF DANCE en què un showman balla cançons de tot el temps en una mena de paròdia de l'evolució del ball. AL rànquing també hi ha un número de màgia, un particular videoclip de Hey, dels Pixies, fet per dues noies, una paròdia de l'escena que acompanya als títols de crèdit d'obertura d'Els Simpson i un original clip del grup OK Go, que ha aconseguit certa notorietat gràcies, precisament, a YouTube.
El portal serveix 100 milions de videos cada dia.
">
1 comentari:
Enjoyed the blog about argos addition uk found it very informative. I found a good website which also features argos addition uk and argos addition uk. The link is great for **uk bargains** including Nintendo Wii, PS2, PS3, games consoles and features famous online stores inc Argos, Marks and Spencer, Empire Direct, LX Direct, Tesco, Next. There is also a chance to play online bingo and try your luck at the online gambling sites available inc roulette, poker and fruit machines. I've also found another site for **free soccer links**. Hope you find these sites interesting - all the best!
Publica un comentari a l'entrada