DIMARTS 16 D'AGOST
Aquests últims tres dies 46 persones han mort a les carreteres. Són moltes. Què està passant... encara
Si avui has somiat amb un eclipse.
Abans tenia una interpretació i ara per sort en té una de més positiva. Abans si somiaves amb un eclipsi volia dir que venien temps de mal rotllo, ara vol dir que s’acaba un cicle a la teva vida i en comença un altre.
Trànsit. No només els homes i les dones del temps s'equivoquen amb les previsions. La Direcció General de Trànsit no va preveure que dissabte el matí es produirien tantes cues cap a les platges.
Un estudi de la Federació d’Associacions de concessionaris de cotxes diu que en operacions sortida d’aquest tipus la demanda als tallers mecànics augmenta d’un 40 per cent. Això demostra que els conductors de l’Estat esperen fins l’últim moment per revisar l’estat del vehicle. Això provoca llistes d’espera i enderrariments.
Es dona el fet que cada vegada hi ha més conductors que aprofiten les vacances per revisar l’estat del seu cotxe en el lloc d’estiueig.
Alimentació / ciència. Un equip d’investigadors de la Universitat de Maryland proposa una nova tècnica per desenvolupar la producció massiva de carn criada en laboratoris. Per què ens entenguem, ferien costelles de pors al laboratori i no feria falta el porc. Els investigadors apunten que els avenços en la ingenieria de cèl·lules podrien conduir a la cira de carn en laboratoris a partir de cèl·lules extretes dels animals. Amb només una cèl·lula es podria elaborar carn per tot el món i per un any sencer. Els científics diuen que es podria fer d’una manera que millorés la salut humana i el medi ambient. Si es criés carn sense l’animal eliminaria la necessitat de mantenir milions d’animals en captivitat. En un principi la tècnica d’ingenieria de teixits la van desenvolupar per usos mèdics però la NASA ja ha criat petites quantitats de teixits de peix en unes investigacions molt recents.
Les noves tècniques podrien crear un dilema als vegetarians que no volen menjar carn perquè s’han sacrificat animals.
Butxaca. La firma italiana VERSACE ha decidit tancar les seves botigues de Barcelona i Madrid per reajustar el seu negoci. A partir d’ara la marca només es vendrà a l’interior de grans magatzems a deu punts de tot Espanya. A Espanya només apostarà per la seva línia masculina. El local de Madrid que tenia dos plantes pot costar uns 35 milions d’euros, Sembla que ja l’ha venut a una altre multinacional de la moda. El de Barcelona era de lloguer. Versace també ha desmantellat el departament de premsa a Espanya i fa adreçar tothom a Milà per preguntes sobre la situació. Quan truques a Milà et diuen que estan de vacances.
Insòlit. Una expedició formada per francesos i peruans i dirigida pel geòleg Patrice Baby ha començat un viatge a la selva amazònica del Perú buscant l’esquelet complert d’un cocodril gegant. Es tracta del cocodril Purussaurus, un carnívor de 20 metres de llargada i que va viure fa més de 20 milions d’anys.
El cocrodil pesava més de cinc tones. L’últim occidental que va trobar una part de l’animal és l’escriptor nordamericà Pter Matthiessen que gràcies als indis va descobrir una mandíbula del cocodril a finals dels anys cinquanta.
Tecnologia. Un equip japonès ha creat la porta del futur no apte pel concurs del Gran Prix el Rompepuertas. La porta s’obre de manera ajustada a la persona que entri.
Està equipada d’uns sensors infrarrojos que permet obrir-se únicament el necessari per deixar passar la persona que l’atravessi. Els seus creadors diuen que d’aquí a deu anys tothom tindrà aquestes portes. Van bé perquè no s’obren del tot. Només l’espai de la persona i això fa que l’aire condicionat de l’interior es mantingui intacte i no entri pols.
Mòbils. Una associació que agrupa més de 40 milions d’usuaris de telèfons mòbils ha creat una Guia dels drets i les bones pràctiques dels clients. El primer dels drets que recollirà la guia que s’està elaborant en aquests moments és el dret a la CLAREDAT. Que les descripcions de les dades que apareixen en les factures del mòbil, els preus de les trucades i les publicitats i promocions siguin clares i s’entenguin a la perfecció sense complicacions ni dobles lectures. Un altre dels drets és el de poder-se comunicar en privat i que la informació que s’ha facilitat a l’operadora s’utilitzi de forma confidencial. Entre altres coses també volen que el client tingui el dret a demanar que li tornin els diners si no està satisfet amb els serveis.
Electrònica / medi ambient. L’empresa SHARP està començant a substituir els materials que obté de fòssils com el petroli per altres recursos renovables i materials reciclats. En aquests moments es decanta pel BLAT DE MORO que barrejat amb desfets de plàstic d’electrònics pot produir material que va bé pel medi ambient. Amb aquest plàstic orgànic es fabriquen els productes d’electrònica de consum de la marca Sharp. L’empresa vol que els pròxims mesos s’utilizi ja només aquest material perquè tots els productes que surtin a la venda l’any que ve siguin ecològics.
PAU GUINARD i MARC SABADÍ
Són dos joves de l’Escala que han començat un viatge en ruc per Catalunya-.
Un carro, dos estudiants i un ruc. L’aventura l’han batejada com 'Dos en un burro'.
Durarà prop d'un més i tenen previst fer uns vint quilòmetres cada dia per no cansar l'animal.
Es basen en el viatge que van fer Santiago Rusiñol i Ramon Casas a finals del segle XIX per la Plana de Vic, però els dos joves han decidit ampliar-lo a bona part de la meitat nord del Principat.
Com els dos pintors, els estudiants també retrataran el paisatge, tot i que ho faran amb camera digital. Però no només fotografiaran el paisatge físic, sinó que també intentaran retratar la societat dels pobles per on passaran, explicar-ne les tradicions i parlar amb la gent que hi viu.
Tot això ho expliquen des d'ahir, que va començar a l'aventura a través d'un bloq. El pots consultar clicant aquí.
Ahir van fer el trajecte L’Escala - Camallera i avui Camallera- Cornellà de Terri.
GREG OLSEN
L’empresa pionera de turisme espacial Space Adventure ha anunciat el primer viatge privat a la cara oculta de la lluna. L’aventurar de Nova York Greg Olsen pagarà 20 milions de dòlars. Els viatges a la lluna costarn 100 milions però Olsen en pagarà menys. Serà el tercer turista espacial després de Dennis Tito i Mark Shuttleworth.
Greg Olsen es prepara per això des de l’abril delñ 2004 al centre d’entrenament cosmonauta de Yuri Gagarin a Star City, a les afores de Moscou. L’entrenament consisteix en conèixer els sistemes i funcionament de la Soyuz i l’Estació Espacial Internacional i experimenta la sensació de l’abscència de la gravetat.
DADDY YANKEE
El que li agrada la GASOLINA s’ha convertit en EL PADRINO del nou espot de Coca Cola. Daddy Yankee va gravar l’anunci fa dos mesos a Colòmbia i s’uneix a la llarga llista de famosos que han participat en campanyes de la marca com Rocky Martin.
El rapper començarà aquest agost una gira que porta per títol: Who’s your daddy?. Fa poc ja va actuar al costat de Carlos Vives.
SHARON STONE
Una enquesta feta per una empresa de tons i politons de l mòbil torna a considerar com l’escena més calenta del cinema l’encreuament de cames de Sharon Stone a Instint bàsic i les seves es consideren les cames més sexys i fogoses de la Gran Bretanya.
Aquesta empresa ha fet l’enquesta per promocionar que la gent es pot baixar l’escena i tenir-la al telèfon.
JHONNY DEPP
L’actor nordamericà diu que després de fer el paper de Willie Wonka vol fer una peli porno per allunyar-se de papers més aviat infantils. Treure’s la roba l’ajudaria a no encasellar.se amb personatges excèntrics com el del pirata Esparrow a Els pirates del Carib i ara a Charlie, i la fàbrica de xocolata. Apunta que el millor seria fer una peli porno amb Tim Burton. Dels personatges excèntrics proposats per Burton com Eduardo Manostijeras i Willie Wonka, assegura que tenen molt d’ell.
En una entrevista recent també ha parlat de la seva vida privada i de la seva tormentosa relació abm Kate Moss. Diu que la relació va durar tres anys però van haver de deixar-ho perquè era una relació molt boja amb massa banys de campany al jacuzzi. De fet la relació entre ells dos va acabar quan van fer fotos a Kate Moss petonejant-se amb Lenny Kravitz.
La cosa no acaba aquí. Jhonny Deep es va casar amb la cantant francesa Vanessa Paradise amb qui té dos fills: Rose de 6 anys i Jack de 3. Vanessa Paradise havia sortit amb Lenny Kravitz.
ALICIA DOUVALl
Hi ha molt secretisme sobre els motius pels quals aquesta dona exhuberant ha hagut d’ingressar les últimes hores i d’urgència a un hospital. Es tracta de la nòvia del davanter del Chelsea Didier Drogba. Alicia portava ja cinc operacions per augmentar.se els pits i alguna cosa deu haver passat en l’última intervenció. Ha ingressat a un hospital de Londres i alguns apunten per problemes en un implant.
Fa un any era la nòbia del jugador de la NBA Dennis Rodman.
Homes i Dones
Avui consells per aquells HOMES que volen comprar ROBA INTERIOR a la seva PARELLA.
Com regalar llenceria sense que et malinterpretin
Ella vol que li regalis roba interior i tu també tens ganes de regalar-li.
Però per evitar mals entesos la pàgina web enplenitud.com dona alguns consells. Com triar-ho i com donar-ho.
1) Cal que siguem tots honestos. L’home mai compra roba interior a la dona, per tant ha de semblar un regal. Ha d’anar embolicat amb una caixa, un llaç bonic i si pot ser amb una dedicatòria.
2) Com en qualsevol regal, has de pensar en la qualitat i no fixar-te en el preu.
3) No trïs allò senzill.
4) Per molt sexy que sigui una prenda, si molesta o resulta incòmoda, l’hauries de descartar.
5) No trïs colors molt cridanes i massa brillants. Enlloc del vermell millor que et decantis pels colors més suaus o el clàssic negre.
6) Assegura’t de saber la talla de la teva dona i les formes. Ajuda’t de la dependenta perquè te s’assori.
7) Si et costa molt decidir-te, compra alguna cosa que, a banda de ser sexy, sigui útil com per exemple un conjunt de seda fi i elegant.
8) Quan donis el regal, no ho facis mai davant de familiars i amics. Ës una cosa per la intimitat.
9) Intenta evitar comprar només roba interior. El millor és regalar-la entre altres obsequis que no tinguin només connotació sexual.
Tele
TVE
Ja és definitiu. Pepe Navarro fixa per Televisió Espanyola. Però això no és tot. Ara la televisió pública estaria negociant amb JESUS QUINTERO per fer un programa d’entrevistes simiar a l’exitós RATONES COLORAOS de Canal Sur.
Quintero triunfa també a tot Espanya gràcies als zapping televisius i aconseguir entrevistes de personatges del cor que només responen a les seves preguntes.
No hi ha rès tancat. De fet no és la primera vegada que es troba a punt de fixar per TVE i al final no s’incorpora. Això va passar a finals de l’estiu passat. Havia presentat un projecte de programa d’entrevistes el maig del 2004
Podria programar-se en un horari estelar a La 2 o en un segon prime time de La Primera substituint Júlia Otero. Segons el portal de televisió Vertele, Otero estaria negociant amb Antena 3 per fer-hi un magazine de tarda.
FIXATGES i CANVIS
Santi Millán deixa la serie 7 vidas. No apareixerà a la novena temporada que arribarà a Tele 5 el gener del 2006 amb grans novetats. Santi Millán reconeix que ha estat un luxe ser a la sèrie però ara es vol centrar al cinema i només apareixerà al programa d’Andreu Buenafuente d’Antena 3 com a col·laborador. Es busca un actor per substituir-lo. Sembla que l’actriu YOLANDA RAMOS d’Homo Zapping fixarà per 7 vidas que farà d’excunyada de Mònica.
TV INTERNACIONAL
Un reality show de la Fox convertirà en astronautes els concursants. És un projecte per l’any que ve a la cadena. Es titularà Xquest i consistirà en dos equips de concursants que pujaran a bord d’un simulador que s’ubicarà en algun lloc dels Estats Units. La tècnica i els efectes especials faran la resta. Portaràn els concursants i els espectadords a un escenari espacial virtual on durant 30 dies els gravaran en càmera oculta. La idea és sodmetre’ls a les sensacions que es tenen a l’espai. Calor, fred i estrès. Els concursants hauran de viure com ho han fet els tripulants del Discovery. El premi del concurs encara no se sap. No us emocioneu del tot amb aquest concurs. Hi haurà GRAVETAT.
PUBLICITAT
La cadenes de televisió emeten a l’estiu un 20 per cent menys de publicitat.
El bon temps fa que la gent estigui menys hores mirant la tele, baixa el consum televisiu i per tant les marques inverteixen menys. La premsa també es veu afectada. Es dona el fet que la premsa esportiva augmenta les seves vendes d’un6 per cent aproximadament a l’estiu per seguir competicions com mundials, tornejos de tenis o el Tour de França. En algunes zones l’augment de la venda de diaris esportius és espectacular com per exemple a Les Balears. La venda creix un 98 per cent, a Andalusia un 85 per cent i a la costa de Llevant un 10 per cent. Es veu que en alguns dies d’agost l’augment en la venda de diaris esportius arriba a pics de més del 156 per cent respecta a un altre època de l’any. La premsa econòmica redueix moltíssim les vendes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada