3.3.04

Dimecres 3 de març del 2003
Que fort! Què està passant... Coca-Cola ha reconegut que ven aigua de l'aixeta com si fos mineral. És una bona idea per fer negoci. Si ho haguéssim fet potser ho haguéssin notat una mica els de la companyia de l'aigua. La ven a 1,4 euros i li costa 0,0004. La ven com a aigua cool i fashion i la compren. Coses del màrqueting!!!

ESTOPA
David i Jose Muñoz són els protagonistes avui del QEP...
Ens expliquen d'on ve el nom del seu nou disc ¿La calle es tuya?, parlen de Jordi Pujol que els va fer exemple de la integració a Catalunya, ens diuen el secret de ser normals sent supervendes i xerren i xerren sense parar.
La novetat d'aquest disc que a ells els agrada escoltar al cotxe a tot volum, és que surt amb tres formats un dels quals és a un preu de només 8 euros i sense fotos per reduir despeses, superar la pirateria i fer arribar la música a tothom.

Actualitat. Coca-Cola ha assegurat i s'ha afanyat a dir que a Espanya comercialitza aigua mineral natural. La comercialitza des del 2002 amb la marca Bonaqua i diu que aquesta no és de l'aixeta. Les vendes d'aquesta aigua van pujar el 2003 el 120 % gràcies a l'onada de calor que hi va haver. Ara s'afanyen a dir que treuen aigua a l'Estat del Manantial Santolín de Burgos, de Fuenciscla, a València i de Fuen Mayor a Terol. D'aquí poc temps treuran aigua també de Lugo.

Internet 1. La Generalitat ha aprovat un decret perquè es puguin pagar els impostos a través d'internet. S'han aprovat els mitjans telemàtics en la gestió tributària i en el pagament dels impostos. El decret inclou un sistema de dades en què els ciutadans ens podem acreditar digitalment per funcionar a través de la xarxa.

Internet 2. Apareix el cosí de l'spam ( aquell correu electrònic no desitjat en forma de publicitat). Ara es comença a prodigar al món l'anomenat SPIM. Es tracta de publicitat en forma de missatges molt curts que es filtra en el missatger instantani mentre t'estàs comunicant a temps real amb alguna persona a través d'aquest sistema.El centre d'investigació Ferris Research ha alertat d'aquesta nova forma publicitària que molesta i ho ha publicat el diari USA Today. L'any passat als Estats Units ja es van enviar mil milions d'Spims, el doble de l'any anterior.

L'estudi d'avui. Un grup d'experts suecs ha presentat un estudi que indica que els videojocs fan els nens i nens grassos i violents. Segons aquest estudi tant alarmista els més perjudicats són els adolescents perquè són els que sembla que estan més enganxats als videojocs

L'invent d'avui. Una aspiradora-robot que es pot controlar des d'internet. Es diu VC-RP30W i es vendrà a mitjans d'aquest 2004. Encara no se sap el preu peró sí el seu funcionament. Utilitza un sistema molt semblant al que fan servir els míssils d'alta tecnologia. Dibuixa un mapa de tres dimenssionsde l'ambient que ha d'aspirar i des d'internet i des de qualsevol punt del món pots netejar de forma ràpida i efectiva l'àrea delimitada. L'usuari pot programar el temps i manipular les opcions avançades que ofereix l'invent. El pots controlar a través d'internet o posar-li les característiques concretes i que vagi fent. Les bateries permeten una neteja de 50 minuts però quan es queda sense el mateix robot-aspiradora es conecta de forma automàtica al carregador. També és prou intel·ligent per netejar diverses habitacions a la vegada i superar obstacles de poca alçada. Si vols veure com és, clica aquí.