18.2.08

DILLUNS 18 DE FEBRER DEL 2008
Entrevistem MARIO VICENTE, soci - fundador d'UNDANET, una empresa de màrqueting i disseny de pàgines web. Cada any s'afageixen a una causa per alguna campanya i aquest cop han fet una campanya de màrqueting viral per protestar en contra els guardarrails a la carretera. L'èxit ha estat rotund. 28.000 persones de 66 països han vist el joc a l'adreça han Me parto contigo. El joc es diu GUARDARRAIL MOTORCYCLE KYLLERS. L'usuari ha d'escollir entre quatre avatars: Zapatero, Pérez Rubalcaba, Rajoy o el Director de la DGT, Pere Navarro.

DE QUÈ PARLA LA XARXA?
En política i a pocs dies pel començament de la campanya electoral, diverses pàgines web s'alien amb els partits afins. És el cas de El semanal Digital que retreu diverses coses als artistes que han fet campanya per Zapatero. De Concha Velasco li fan memòria històrica amb aquest spot en era franquista:

De Miguel Bosé li agafen la música per fer un vídeo contra Zapatero.

PUBLICITAT: La casa Evax ha deixat escollir als internautes la música del seu nou anunci. Hi havia versió rock, reggeton,disco i aquesta, la guanyadora.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Qui ha guanyat l'enigma?
Lluís Tomàs, des de Blanes :D

Mariola ha dit...

Felicitats. Has guanyat TU, precisament!!!!