19.12.07

DIMECRES 19 DE DESEMBRE DEL 2007
Entrevistem els autors d'un informe que assegura que Catalunya ha perdut pistonada en innovació. Joan Pérez, director del Parc d’Innovació La Salle i Toni Miranda, responsable de l’Àrea d’Alerta Tecnològica de La Salle, han fet l'informe que situa Catalunya a la ciquena regió de tot Espanya superada per Madrid, Navarra i el País Basc. De les 208 zones estudiades del món, Catalunya és a la 82ena posició. El nombre de patents, ocupació, formació continua... són alguns dels elements que s'han tingut en compte en aquest informe.

DE QUÈ PARLA LA XARXA?
Els mitjans de comunicació de Veneçuela s'han fet resó de l'intent d'entrevista del "Follonero" de Buenafuenta a Hugo Chávez.

Documents nadalencs d'èxit a la xarxa.
LOS KLAMSTEIN a MUCHACHADA NUI



2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Mariola, hola Joan. Me he encontrado por casualidad con una entrada pasada vuestra de este mismo blog donde mencionabais a una tal Cathy Claret.La entrada es ésta:

http://qep.blogspot.com/2007/10/dimecres-17-doctubre-del-2007.html#links

En esa entrada, entre otras cosas hablábais del nuevo portal que acababa de abrir Enrique Sierra en la red. Lo curioso es que habéis puesto para ilustrar una foto sacada de la web de Cathy Claret, del apartado "con amigos" y os habéis limitado a decir que es "una fan", cuando esta mujer resulta que es músico y compositora, afincada en Barcelona desde hace años y con 5 discos como 5 soles que ha sacado al mercado, pionera de lo que ahora está tan de moda, la rumba fusión. Por eso no deja de sorprenderme que aunque esta chica se mueva en círculos minoritarios, tiene más historia y más trascendencia que muchos de los artistas que se puedan escuchar actualmente en la radio y siga habiendo tanta gente que no la conozca. Por eso os invito a que la conozcais, que ha sacado un disco nuevo a principios de este año que ha celebrado por todos los medios.

www.cathyclaret.com


Todo esto lo digo porque soy el webmaster de su web, y amigo. Motivos suficientes como para querer hacéroslo saber, que no se trata de una simple "fan". Si os pica la curiosidad por saber más de Cathy, en la web tenemos una sección de contacto, una para contactar con la propia Cathy, otra con su manager y otra conmigo (en la web firmo como burdonet)

I ja està! solament era això! bones festes!

David

Mariola ha dit...

Gràcies David. A internet cada dia s'aprenen coses i es descobreixen coses. És el nou canal de difusió de gent com la Cathy que fa anys que s'ho curren però que no acabaven d'arribar ni als mitjans de comunicació ni a la gent. Tens tota la raó. La Cathy Claret té tota una trajectòria. Ara ja l'hem descobert i ens agrada. Joan i Mariola.