30.1.07

DILLUNS 29 DE GENER DEL 2007
Avui és un dia en què destaquen les notícies que parlen d'una nova tendència publicitària: Pagar al consumidor i usuari pels continguts que aporta.

YouTube pagarà pels videos originals
Ho acaba d'anunciar. Ha decidit premiar la creativitat i pagarà diners als que gravin i penjin videos originals al YouTube.
El nou portal d'Antena 3 a l'estil del YouTube tuclip.com també ha anunciat en la seva presentació que premiaran els videos oferts per aquest canal.

TEMA DEL DIA: Consupermiso.com
Precisament hem mantingut una conversa amb un dels creadors d'aquest portal que es dedica a pagar l'usuari per rebre publicitat. RUBEN APARICI és el director i un dels socis del grup ELOGIA.El portal té seu a Barcelona però amb delegacions a Mèxic i Portugal. Es va crear als anys 90 quan als Estats Units ja hi havia iniciatives d'aquest tipus. Actualment són els únics a tot l'Estat Espanyol i on tenen més activitat és a Barcelona i Madrid.

Bill Gates dona 5 anys de vida a la tele
El president de Microsoft veu clar que la tele tal i com la coneixem ara desapareixerà d'aquí a cinc anys. Els adolescents estan més a internet que no pas veuen la tele. Volen flexibilitat i poder mirar les coses quan vulguin i no quan vulgui el programador televisiu.

DE QUÈ PARLA LA XARXA?
Curiosament el mateix cap de setmana s'han posat en funcionament activitats idèntiques en dos mitjans que són competència. EL PAIS i EL MUNDO en les seves versions digitals han començat a fer un seguiment dels partits de la lliga. Permeten mirar a través de les seves webs les millors jugades. Han penjat videos dels gols i les jugades dubtoses. Ara també es pot seguir la lliga per internet quan es vulgui i no esperar la repetició televisiva!!!

Clica AQUÍ per veure el resum de la jornada a El PAIS.

Clica AQUÍ per veure com ho fan a El MUNDO.